20 Ocak 2009 Salı

Kefken Kerpe




Araciniz varsa ozellikle yazin fakat hafta ici (hafta sonu cok kalabalik oluyor.) Kefken ve Kerpeye gidebilirsiniz.
Kefken Izmit Merkezden sadece 50km kadar uzakta (1 saatten az zamanda denize ulasabilirsiniz.)
Kefken de uzun bir deniz seridi mevcut , deniz biraz soguk ancak guzel.. Denizden ciktiktan sonra etrafta balikci lokantalari mevcut (ben hic gitmedim.) Bunun yaninda kovan agzi yonunde yururken Bim marketin sirasinda bir tavuk cevirme lokantasinda tavuk ve merkezdeki lahmancuda kıymali pide yiyebilirsiniz.





Bu yaz (2008) Merkezde golgeler ve asmalar icinde koy kahvesinde uzun zaman oturdum ve kitap okudum, iyi bir zaman gecirme yontemi denebilir.
Balikci teknelerini kopek ve kedileri seyrederek stresten uzaklasabilir ucuz bir kacis yasayabilirsiniz.
Eger zamaniniz varsa Kerpe ye uzanmaniz mumkun
Ozellikle gunesin batisini mutlaka burada izlemeniz gerekiyor.

Kocaeli de yasayanlar doga bakimindan cidden sansli... Kerpenin unlu balik lokantisi Karagoz, burada yemediysem de hemen yakinindaki Kaptan (?) balikta yemek yedik fena degildi.

Kisaca gidin gorun diyorum en azindan kafanizi dinlersiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapmak, katkida bulunmak isteyebilirsiniz.